DIY: Pimp your Vogue-shirt

I was bored so I decided to pimp my Vogue Fashion Night-shirt.
I made some photos just to give you inspiration to pimp your own shirt 🙂
It’s super-easy!

Ik verveelde me dus besloot ik mijn Vogue Fashion Night-shirt te pimpen
Ik heb wat foto’s ervan gemaakt om jullie inspiratie te geven om je eigen shirt te pimpen.

Het is heeeel makkelijk, want ik ben zelf absoluut geen Naai & Stik-wonder!

1. This is what you need: two buttons + t-shirt +scissors + needle ’n thread
1. Dit heb je nodig: 2 knopen + t-shirt + schaar + naald en draad

2. Roll up your sleeves to the length you like
2. Rol je mouwen op tot de lengte die je leuk vindt

3. Sew across the edge of the sleeve (I did this by hand, you could use a machine)
3. Naai over de rad van de mouw (ik heb dit met de hand gedaan, maar je kan ook een naaimachine gebruiken)

4. Sew on the buttons on top of the shirt, on both sides.
4. Naai de knopen bovenaan het shirt aan beiden kanten

et voila! Your super fabulous Vogue-shirt is ready!

Geef een reactie

